יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

אמא, מה זה סַאקְס? (או - הג'יני שהעיף לי ת'פוני)

אתמול אמרה לי נערתי שיש אפליקציה בטאבלט שחייבים להעיף.

מסתבר שבין הטמבל-רץ 2 למשחקי הלבשת הבובות ואיפור הנסיכות, הילדות התקינו גם אפליקציה של ג'יני ממוחשב (Akinator the Genie).

באפליקציה הזאת השחקן חושב בראש על דמות כלשהי מהמשפחה, מהחיים, מהטלוויזיה וכו', והג'יני - באמצעות שאלות שהוא שואל - מנסה לזהות מי הדמות שעליה אתה חושב.


Akinator the Genie - תחילת המשחק
אתה תבחר דמות, אני אנחש במי בחרת


נשמע נחמד, עד שרואים את השאלות שהוא שואל כשאתה אומר שבחרת דמות נשית:
Akinator the Genie - בחרת דמות נשית
בחרת דמות נשית, אה?  הנה זה מגיע...

השאלה הראשונה - האם עשית סקס עם הדמות שלך?
Akinator the Genie - מה זה סקס
אמא, מה זה סקס?  ג'יני מחורבן

ואם עונים "לא" מגיעה השאלה שבאמת העיפה לי ת'פוני - האם הדמות שלך דוגמנית עירום? 
Akinator the Genie - דוגמנית עירום??
דוגמנית עירום? מה נסגר איתך יא ג'יני?


אני לא אהיה טרחן ולא אומר אפילו מילה אחת על המסר שיוצא מהשאלות האלה (חשבת על דמות נשית?  אז או שזאת מישהי שעשית איתה סקס, או שזאת דוגמנית עירום.....),

אבל ראבאק - אפליקציה שמעוצבת ברוח ובצורה שמכוונת בעיקר לילדים (או לדור הצעיר בכלל) - למה ככה?


שימו לב מה הילדים מורידים, בקיצור...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.